Wydział Inwestycji
3 stycznia 2020
p. o. NACZELNIKA WYDZIAŁU - Celina Bielewicz
tel. 22 767 73 20
e-mail: inwestycje@jablonna.pl
ul. Zegrzyńska 1 (wejście E; I p.; pokój nr 9)
Budnik Agnieszka
Maruszkiewicz Janusz
Padamczyk Daniel
tel. 22 767 73 27
ul. Zegrzyńska 1 (wejście E; I p.; pokój nr 11)
Kościkiewicz Lidia
Rochna Iwona
Szczepaniak Agnieszka
tel. 22 767 73 23
ul. Zegrzyńska 1 (wejście E; I p.; pokój nr 10)
Krzemiński Jarosław
Wydział Inwestycji podlega bezpośrednio Zastępcy Wójta.
Wydział Inwestycji wykonuje zadania inwestora dla inwestycji realizowanych przez Gminę. Do zadań Wydziału należy w zakresie inwestycji:
1) opracowywanie propozycji rocznych planów inwestycyjnych do budżetu Gminy;
2) opiniowanie projektów strategii rozwoju oraz planów i programów sektorowych sporządzanych przez samorząd wojewódzki i powiatowy oraz gminy ościenne w zakresie dotyczącym obszaru Gminy;
3) opiniowanie projektów, programów i zadań inwestycyjnych wnioskowanych przez jednostki organizacyjne i pomocnicze Gminy oraz wewnętrzne komórki organizacyjne Urzędu;
4) planowanie i koordynowanie działań inwestycyjnych prowadzonych przez Gminę oraz współdziałanie w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi;
5) przygotowanie inwestycji m.in. w zakresie:
a) zlecanie wykonania dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji prowadzonych przez Gminę,
b) dokonywanie niezbędnych czynności przed organami administracji publicznej, w tym jednostek samorządu
terytorialnego oraz instytucji i przedsiębiorstw związanych z rozpoczęciem, realizacją i odbiorem inwestycji
oraz oddaniem do użytkowania,
c) odbiory techniczne i rozliczenie zakończonych inwestycji,
d) przekazanie zakończonych inwestycji do eksploatacji;
6) przygotowanie niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w zakresie inwestycji realizowanych przez Wydział;
7) przygotowanie umów i pozostałych dokumentów koniecznych do zrealizowania inwestycji realizowanych przez Wydział;
8) podejmowanie odpowiednich działań w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji prowadzonych inwestycji;
9) współpraca z Wydziałem Budżetu i Finansów w zakresie uzgodnień wydatków, zaangażowania finansowego oraz rozliczania zadań inwestycyjnych;
10) przekazanie zakończonych inwestycji na podstawie odpowiednich dokumentów w celu wniesienia na majątek Gminy.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy w Jabłonnie |
---|---|
Data utworzenia: | 2020-01-03 |
Data publikacji: | 2020-01-03 |
Osoba sporządzająca dokument: | Kacper Halski |
Osoba wprowadzająca dokument: | Kacper Halski |
Liczba odwiedzin: | 2308 |
Rozwiń Historia zmian
Data i godzina zmiany | Osoba zmieniająca | Opis zmiany | Poprzednia wersja |
---|---|---|---|
2025-07-10 09:14:40 | Kacper Halski | aktualizacja tel. | Wydział Inwestycji |
2025-07-10 09:14:00 | Kacper Halski | osoba wprow. | Wydział Inwestycji |
2025-07-09 13:06:30 | Agnieszka Sobczak | zaktualizowano listę prac | Wydział Inwestycji |
2024-11-25 09:49:05 | Agnieszka Sobczak | aktualizacja danych | Wydział Inwestycji |
2024-11-19 11:27:04 | Agnieszka Sobczak | aktualizacja danych | Wydział Inwestycji |
2024-11-19 10:25:20 | Agnieszka Sobczak | aktualizacja danych | Wydział Inwestycji |