Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzew
29 grudnia 2022
Komórka realizująca usługę:
Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami
tel. 22 76 77 340
1. Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
2. Wymagane dokumenty:
- wniosek zgłoszenia zamiaru usunięcia drzew,
- rysunek lub mapa określająca usytuowanie drzewa w odniesieniu do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub projektowanych na tej nieruchomości,
- zgodę/-y pozostałych współwłaścicieli nieruchomości wraz z danymi adresowymi (w przypadku gdy w zgłoszeniu nie podpisali się wszyscy współwłaściciele),
- pełnomocnictwo - w przypadku wyznaczenia pełnomocnika (oryginał lub odpis poświadczony za zgodność z oryginałem – urzędowo bądź notarialnie),
- dowód wniesienia opłaty skarbowej za złożenie pełnomocnictw.
3. Opłaty:
- 17,00 zł - opłata skarbowa od pełnomocnictwa (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej),
- 17,00 zł - opłata skarbowa od wydania zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu
Nr konta Gminy Jabłonna: Bank Spółdzielczy w Legionowie Oddział w Jabłonnie
09 8013 1016 2002 0009 7014 0001
4. Miejsce złożenia:
- w Biurze Obsługi Urzędu Gminy Jabłonna, wejście A od parkingu,
- pocztą na adres: Urzędu Gminy Jabłonna, ul. Modlińska 152, 05-110 Jabłonna,
- wrzutnia korespondencyjna przy wejściu do Urzędu Gminy Jabłonna od strony ul.Modlińskiej (wejście C),
- za pomocą platformy Cyfrowy Urząd https://cu.jablonna.pl/
- za pomocą skrzynki ePUAP: /i54qay16jn/SkrytkaESP
5. Termin załatwienia sprawy:
- 21 dni na wyznaczenie oględzin licząc od dnia wpływu prawidłowo złożonego zgłoszenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody.
6. Tryb odwoławczy:
Od wydanej decyzji stronie służy odwołanie w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia, do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Warszawie, ul. Obozowa 57, za pośrednictwem Wójta Gminy Jabłonna
Uwagi:
Zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu jest dokumentem nieobowiązkowym, a wniosek o wydanie go wraz z potwierdzeniem opłaty skarbowej składa się do urzędu dopiero po dokonaniu oględzin nieruchomości przez pracownika gminy.
Pliki do pobrania
Karta informacyjna [docx] (1.81 MB)
Wniosek [docx] (21.80 KB)
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Jabłonna |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-12-29 |
Data publikacji: | 2022-12-29 |
Osoba sporządzająca dokument: | Krzysztof Kula |
Osoba wprowadzająca dokument: | Agnieszka Sobczak |
Liczba odwiedzin: | 1058 |